Recenzie serial: Secret Diary of a Call Girl (2007)

S-a făcut multă vâlvă acum vreo 5-6 ani şi la noi în ţară atunci când s-au publicat "Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze". La momentul respectiv, nu prea m-a pasionat subiectul, aşa că nu i-am dat atenţie. Acum am făcut rost de carte şi nu m-a dat cu nimic pe spate,însă deocamdată vreau să vă vorbesc despre motivul pentru care am redescoperit eu cartea.
Căutam un serial aşa,mai pentru fete, cu un personaj principal feminin, cu umor, cu pasiune şi cu...modă. Da, recunosc, mă uit şi acum pentru a n-a oară la Sex And The City şi mi-a plăcut chiar şi Lipstick Jungle, deşi finalul a fost cam în coadă de peşte.
Cum am căutat eu aşa pe nenea imdb ( e sfânt pentru mine când e vorba de filme şi seriale), am primit la recomandări acest serial britanic. Hmmm, serial britanic.Eu nu prea am avut nici măcar curiozitatea să mă uit la vreunul, dar am zis că să încerc, mai ales că episoadele sunt scurtuţe, doar de vreo 20 de minute.
Ei bine, n-a lipsit mult şi am fost realmente captivată. Serialul se bazează pe cartea mai sus amintită, numai că doar numele personajului şi câteva mici detalii corespund. Nu că m-ar deranja, pentru că serialul mi s-a părut mult mai bun decât cartea.
Totul încep cu Hanna alias Belle interpretată de actriţa şi cântăreaţa Billie Piper.

Belle este o damă de companie de lux în Londra şi a ajuns în această situaţie nu din disperare, ci pentru că şi-a dat seama că ei chiar îi place ce face. De altfel, pe parcursul celor 4 sezoane, Belle se comportă exact ca o profesionistă şi se străduieşte ca toţi clienţii ei să fie mulţumiţi. Problemele lui Belle apar atunci când se întoarce la viaţa "reală" şi e doar Hanna. Evident, orice relaţie pare sortită eşecului, pentru că la un moment dat trebuie să le spună iubiţilor ei cu ce se ocupă şi nu prea cred că există bărbaţi care să fie de acord cu o astfel de situaţie. Până una-alta, îl are pe cel mai bun prieten al ei din copilărie, Ben şi pe prietena ei, Bambi (care apare doar prin sezonul 2, cred) şi câteva relaţii care par a fi sortite eşecului de la început.

Billie Piper nu mi se pare o frumuseţe, dar cred că e foarte bine aleasă pentru rol, în fond nici adevărata Belle nu era ruptă din soare. O adevărată damă de companie trebuie să ştie cum să seducă, să fie inteligentă, discretă şi foarte, foarte entuziasmată de munca ei. Nici un client n-ar plăti 1500 de lire pe noapte ca să fie cu o femeie care doar stă ca o scândură sub el, dacă mă înţelegeţi. Eventual dacă scândura aia e Angelina Jolie(sau cine o mai fi la modă acum în lumea bărbaţilor).
Aşadar, fetelor, dacă vă plac genul de seriale cum v-am descris mai sus, căutaţi Secret Diary of a Call Girl, se găseşte şi pe site-urile de vizionat filme online.