Treceți la conținutul principal

Recenzie serial: The Client List (2012)



Jennifer Love Hewitt a apărut din nou pe micile ecran într-un serial bazat pe un film din 2010 cu acelaşi titlu, în care a jucat tot ea. Jennifer joacă rolul lui Riley, o maseuză care trebuie să câştige bani urgent pentru a-şi achita ipoteca de pe casă şi pentru a-şi întreţine cei trei copii după ce soţul ei o părăseşte. Ea găseşte de lucru la un salon de masaj select şi află destul de curând că pentru a face bacşişuri grase trebuie să le ofere clienţilor mai mult decât un simplu masaj. Deşi este reticientă la început, Riley este nevoită să presteze şi altfel de servicii, fiind tot mai apăsată de datorii.







În celelalte roluri, i-am recunoscut pe Cybill Shepherd,mama lui Riley(singura actriţă care a apărut şi în filmul original), Collin Egglesfield şi Loretta Devine (soţia chirurgului şef din Anatomia lui Grey).





Deocamdată, au apărut doar două episoade, din care am apucat să văd episodul pilot. La prima vedere, serialul are potenţial. Are partea lui de dramă, are şi mici momente amuzante, cu clienţii de la salon şi se arată şi o relaţie nouă pentru Riley la orizont, pentru că am impresia că fratele soţului ei îi e mai interesat de ea decât ca simplu cumnat. Jennifer are şi câteva scene sexy în şenjerie intimă, că doar la asta se pricepe cel mai bine şi arată bine, aşa cum ne-a obişnuit.



În plus, ceva din vechea Melinda Gordon tot a rămas, pentru că Riley este genul de personaj care devine interesată de nevoile emoţionale ale clienţilor săi şi încearcă să îi ajute pe cât poate, fără să se gândească numai la banii pe care îi câştigă de pe urma lor. În plus, a fost o scenă care mie mi-a plăcut mult pentru că s-a văzut în ea talentul actoricesc pe care ea îl are, în ciuda criticilor negative pe care le tot primeşte şi care se datorează în mare parte filmelor în care a ales să joace. Este vorba despre scena dintre Riley şi cumnatul ei în care el îi reproşează că probabil şi-a găsit un "sugar daddy", altfel nu îşi explică cum a făcut rost de bani pentru rate atât de rapid, iar ea îi taie macaroana rapid spunându-i că n-are dreptul să o judece având în vedere că fratele lui este cel care a lăsat-o singură cu trei copii mici de crescut.

În concluzie, este un serial care, deocamdată, merită o şansă, depinde acum de cât de bine vor şti scenariştii să dezvolte subiectul şi, bineînţeles, de audienţe, altfel riscă să fie anulat rapid, având în vedere cât de nemiloase sunt reţelele americane de televiziune.

Sursa foto: Google Images

http://www.youtube.com/watch?v=Nz4I6QzgjRE

Comentarii

  1. Și eu am văzut filmul și mi-a plăcut..dar ideea de a face un serial mi se pare destul de...bizară :-??

    Și apropo de seriale bizare... a apărut Titanic :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu ma intreb cum ar putea sa lungeasca povestea cat pentru un serial. Sau poate au de gand sa il faca oricum numai de un sezon, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  3. NU! Categoric NU! Asta ar fi culmea, sa se mai anuleze INCA UN serial pe care il urmaresc. Personal m-am uitat la tot, mi-a placut mult si il asteptam de la o saptamana la alta precum le asteptam pe raposatele Ringer si TSC, asa ca sper sa nu-l anuleze. Si da, pentru mine Jennifer Love Hewitt ramane Melinda Gordon indiferent de serialul/filmul in care joaca :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…