Treceți la conținutul principal

Recenzie film: Safe House (2012)-filmul săptămânii la Mediaş



Regia: Daniel Espinosa

Scenariu: David Guggenheim

Distribuţia: Denzel Washington, Ryan Reynolds, Vera Farmiga

Pentru a promova cât de cât cinematograful din oraşul nostru, m-am hotărât să încerc să fac recenzii la toate filmele care vor rula la noi. Am început cu Safe House şi recunosc că m-am chinuit puţin să mă uit până la capăt, pentru că trebuie să recunosc că după primele 15 minute eram deja mai mult decât plictisită. În primul rând, că mi-a luat destul de mult timp să pricep cât de cât despre ce era vorba. Să ştiţi că nu e o idee prea bună să înceapă filmul aşa de abrupt, fără să îţi dai seama cine sunt omuleţii ăia de pe ecran şi ce vor ei de la viaţă. Şi în plus tehnica aceea de filmare cu "camera tremurată", că nu ştiu termenul tehnic este de-a dreptul enervantă. Ştiu că se foloseşte pentru dinamism şi realism, dar e greu să urmăreşti mişcările repezi atunci când totul arată de parcă e filmat de un singur operator cu o cameră pe umăr.

În fine, nu mai divaghez. E mare păcat de faptul că Denzel Washington încearcă să facă ceva din filmul ăsta, Ryan Reynolds e şi el bunicel, dar nu prea au cu ce. Scenariul e atât de încurcat, de plictisitor şi pur şi simplu e fără sare şi piper. Personajele nu evoluează deloc, nu au nici un substrat, te uiţi degeaba la ei, că tot nu-ţi dai seama care e rolul lor în film.Ce am înţeles eu după două ore chinuitoare, vă spun în câteva fraze. Matt Weston e un tânăr agent sub acoperire pentru CIA. Misiunea lui este să păzească o casă secretă din Cape Town.



Astfel de case există peste tot şi sunt folosite pentru interogarea suspecţilor. La casa respectivă este adus Tobin Frost, care n-am înţeles prea bine dacă e un fost agent CIA, sau încă mai activează şi îl bănuiesc ei de trădare. Nu asta contează. Contează că Frost cică ar fi vândut nu ştiu ce informaţii confidenţiale nu ştiu cui, deci este trădător de ţară şi nu e patriot, aşa că nu pupă steagul înstelat, ruşine să îi fie. Buuuun. În timpul interogatoriului, care era de fapt tortură pe faţă, spre mirarea naivului de Weston.Casa este atacată de nişte mercenari care îi vor şi ei pe Frost. Cumva, Weston şi Frost reuşesc să fugă, dar Frost reuşeşte să scape de tânărul agent. Superiorii lui îi spun lui Weston să se retragă, pentru că se vor ocupa ei de situaţie. Weston nici nu vrea să audă şi se umflă ca un cocoş că îl poate prinde el pe Frost şi e sătul de supravegheat case. Dacă îl va prinde pe Foster,dacă cei doi sunt prieteni sau duşmani până la final, rămâne să vedeţi voi.



Mă adresez acum exclusiv domnilor: ştiu că aţi văzut că e cu Denzel Washington, agenţi CIA, clar sunt ceva urmăriri de maşini şi împuşcături, practic toate ingredientele care vă plac vouă. Vă rog, totuşi, să nu vă luaţi iubita cu voi la film. Ne place nouă, fetelor, Ryan Reynolds, da' nici chiar aşa. Mai bine vă uitaţi singuri sau cu prietenii.

Pe mine una m-a lăsat rece acest film şi probabil că nici n-o să mi-l mai amintesc peste două săptămâni. Filmul rulează la Cinema Mediensis din data de 6 aprilie.

Sursa foto: Google Images

http://www.youtube.com/watch?v=oWzTOoOpFa8

P.S. :Tot am găsit şi ceva bun, soundtrackul, Kanye West & Jay Z (Ft. Frank Ocean) - No Church in the Wild. ;) Numai nu fiţi paranoici cu privire la versuri, da? Soundul e cel care m-a atras.

http://www.youtube.com/watch?v=q1LsJTNYYBA

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…