Recenzie film: Journey 2:The Mysterious Island(2012)-filmul săptămâniila Mediaş

Regia: Brad Peyton

Scenariu: Brian Gunn, Mark Gunn,Richard Outten şi Jules Verne (roman)

Distribuţia: Dwayne Johnson, Michael Caine, Josh Hutcherson, Vanessa Hudgens, Kristin Davis

Nu vreau să fiu rea, o să fiu doar sinceră. Nu m-aş fi uitat niciodată la filmul ăsta dacă nu aş fi luat decizia să scriu neapărat pe blog despr filmul săptămânii de la Cinema Mediensis, pentru că da, dragilor, noi nu avem de ales între filme, întotdeauna rulează unul singur. În primul rând, nu-mi plac filmele care se bazează mai mult sau mai puţin pe cărţi clasice şi încearcă să le modernizeze, pentru că mai niciodată nu iese ceva bun. Şi apoi, Dwayne Johnson? Serios? Nu îmi vine în minte măcar un singur film cât de cât plăcut cu el.

Până şi începutul e unul destul de ciudat. E vorba despre Sean, un adolescent enervant, care nu ştiu de unde primeşte un semnal de SOS de la o insulă misterioasă şi vrea să o caute. Tatăl lui vitreg, care se chinuie să îi intre în graţii, e de acord să îl însoţească, pentru că Sean are ideea năstruşnică cum că bunicul lui dispărut se află acolo. În primul rând, n-am înţeles prea bine de unde are el mesajele. Pe urmă, n-am înţeles ce om normal la cap ar fi de acord să plece la drum după cai verzi pe pereţi, numai că aşa vrea un copchil (ăsta-i ardelenismul pentru "copil" răzgâiat). Şi nu în ultimul rând, de unde naiba ştia Sean ăsta că bunicu-său e pe insulă?El aşa CREDEA, dar nu avea nici o dovadă concretă.

Filmul m-a pierdut după vreo maaaxim 40 de minute. Adică ori fă-l direct film fantastic,cu insula misterioasă şi toate cele, ori las-o baltă. Parcă părea prea ancorat în realitate, ca să înghit eu găluşca cu insula misterioasă pe care un tăntălău şi tatăl vitreg au descoperit-o. Mă rog, nu ştiu cât are sens ce spun eu, sper să mă înţelegeţi. Parcă nu e nici pentru copii, nici pentru adulţi, nici nu ştiu ce au vrut să facă.

Sincer, nu merită oboseala nici măcar să îl cauţi online şi din partea mea primeşte un mare NU.

Filmul rulează în perioada 20-26 aprilie la  Cinema Mediensis de la orele 16.00, 18.30 şi 21.00

Se recomndă acordul părinţilor pentru minorii sub 12 ani.