Treceți la conținutul principal

My Week with Marilyn (2011)



Am stat şi am analizat filmele nominalizate la Oscar anul acesta şi am ales evident filmul biografic despre Marilyn. Glumesc, n-am analizat nimic, m-am uitat doar la trailere. În fine. Am rămas extrem de dezamăgită şi nu prea înţeleg de ce a fost Michelle Williams nominalizată. Nu am nimic cu ea, nu mi se pare că nu are talent sau că e o actriţă bună, mă cam lasă rece. Oricum, Michelle, îmi pare rău pentru tine, dar tu nu eşti Marilyn aşa cum eu nu-s papa Benedict.

Filmul se bazează pe cartea lui Colin Clark, tipul care se pare că a lucrat pe platourile de filmare de la "Prinţul şi dansatorea". Din păcate, filmul este realizat clar dintr-o perspectivă subiectivă, doar cea a lui Colin, pentru că se pune accentul dor pe relaţia dintre Marilyn pentru o perioadă foarte scurtă. Pe lângă faptul că Michelle nu e o femme fatale aşa cum era Marilyn, nu are nimic asemănător cu ea, privirea inocentă, vocea şoptită, absolut nimic. Şi când faci un film biografic, păi de transformi. Meryl Streep ştie cum se face treaba, nu?

Practic, tot filmul vedem cum Colin este prins şi el în mrejele vedetei americane, deşi o curtase pe o fată din echipa de producţie (Emma Watson). În plus, mai avem şi câteva scene în care Marilyn interacţionează cu ceilalţi membri ai distribuţiei.Kenneth Branagh joacă rolul lui Sir Laurence Olivier şi face o treabă excelentă, deşi din punct de vedere fizic nu mi se pare că au nimic în comun. În schimb, redă temperamentul marelui actor. E ciudat că un mare actor joacă un alt mare actor, nu? Din discuţiile lui Olivier cu Colin rezultă că actorul chiar o admira pentru că a reuşit să răzbată la Hollywood şi credea că e mult mai puternică decât pare. Soţiei sale, Vivien Leigh (Julia Ormond) îi era teamă că se va îndrăgosti de ea. Permiteţi-mi să mă îndoiesc sincer şi să pun aceste lucruri pe seama îndrăgostelii de puştan a lui Colin. Din informaţiile citite pe internet şi în biografii, Marilyn  a detestat să lucreze cu Olivier pentru că ea nu avea încredere destulă să joace cu el şi nu reuşea decât să îl enerveze cu tărăgănelile de la filmări. Nu prea cred că Olivier o iubea prea tare după toate astea.

Un rol secundar are şi Dame Judy Dench în rolul lui Dame Sybil Thorndike. Din film se pare că venerabila actriţă era mai îngăduitoare cu Marilyn şi o credea talentată. În privinţa asta, nu ştiu, nu am citit şi altceva.

Per total, am fost dezamăgită şid e scenariu şi de interpretarea lui Michelle Williams. Mă aşteptam la lucruri noi, aspecte inedite ale personalităţii lui Marilyn şi n-am avut parte de nimic, decât de lucrurile cunoscute: bombă sexy pe ecran şi bombă nucleară în particular, îndopată cu pastile şi băutură, fără să i se exploreze puţin caracterul.

Dacă sunteţi pasionaţi ca şi mine de M.M. şi vreţi un film biografic bun, vă recomand cu căldură miniseria Blonde (2001), care s-a difuzat şi la noi pe Hallmark. Actriţa Poppy Montgomery mi se pare o Marilyn mult mai credibilă şi mai apropiată de realitate, plus că miniseria tratează toată viaţa lui Marilyn, nu doar o scurtă perioadă. Scenariul s-a bazat pe o carte scrisă de Joyce Carol Oates, aşa că şi ăsta e un mare plus. Am căutat un trailer, se pare că e de negăsit, însă mai multe informaţii găsiţi pe imdb.




Comentarii

  1. [...] este al doilea film “de Oscar” de anul trecut pe care l-am vizionat, după My Week With Marilyn. Mă cam feresc de filmele foarte premiate, pentru că, de multe ori, sunt dezamăgită de ceea ce [...]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…