Treceți la conținutul principal

Clubul soţiilor nr 2 de Jane Moore


Anul apariţiei: 2008
Editura: Polirom
Colecţia: Chic
Titlu original: The Second Wives Club
Preţ: 10 lei de pe elefant.ro
Număr pagini: 490
Îmi place mereu când am câte o surpriză plăcută din partea unei cărţi "uşurele" care se dovedeşte  a fi mai porfundă decât la prima impresie. Am profitat din nou de nişte reduceri de la elefant şi am achiziţionat această carte din colecţia Chic de la Polirom cu doar 10 lei (şi pe pagina editurii este la acelaşi preţ).

Îmi plac mult cărţile chick-lit şi de abia aştept să îmi încropesc o mică bibliotecă doar cu cărţile mele preferate, pe care am de gând să o ţin în dormitor. Niciodată n-am vrut să îmi etalez cărţile, mi se pare ceva intim şi nu vreau să vadă musafirii preferinţele mele literare. Sunt ciudată, ştiu. Plus că citesc seara, înainte de culcare, în pat, aşa că mi se pare logic. Deja m-am gândit să dau o tură prin magazinele de mobilă second hand să caut o piesă de mobilier cu mai multe rafturi pe care să o vopsesc roz, ca să se asorteze cu cărţile mele colorate. Ar fi colţişorul meu din dormitor, în locul unei măsuţe de toaletă, pentru care nu am loc. Despre asta, spre vară, după ce ne zugrăvim apartamentul.

În fine, revenind la carte. Totul începe cu 4 femei care au devenit prietene pentru că le leagă un singur lucru: sunt căsătorite cu bărbaţi divorţaţi, deci sunt soţiile numărul 2. Aşa că se întrunesc într-un fel de club la cafeneaua lor preferată şi îşi povestesc necazurile şi problemele, pentru că nu au cu cine altcineva să vorbească. Allison este căsătorită cu Luca, un italian care are o fostă soţie la fel de italiancă, în sensul că e o adevărată scorpie care îl stoarce de bani şi care îl şantajează cu ameninţarea că nu îl va mai lăsa să îşi vadă cei doi băieţi pe care îi au împreună. În toate aceste dispute, Allison iese mereu în pierdere pentru că Luca se simte vinovat că şi-a abandonat băieţii (aşa consideră el) şi de multe ori aleargă într-un suflet la fostă care foloseşte mereu copii drept pretext. Tot la fosta aleargă mereu şi James, soţul lui Julia, dar din alte motive. Julia e genul de femeie care şi-a pregătit un adevărat arsenal pentru a pune mâna pe un bărbat cu bani: e frumoasă, găteşte demenţial şi e expertă în pat, aşa că practic i-a luat minţile lui James. Bărbatul şi-a părăsit soţia şi s-a însurat  cu Julia. Problema este că Julia nu îşi doreşte copii, iar James vrea o familie, aşa că fosta soţie e mereu prezentă în viaţa lui sub motivaţia că "sunt doar prieteni". Fiona nu are problema asta. Soţul ei, David şi fosta lui soţie sunt la cuţite, pentru că ea nu poate accepta faptul că el şi-a refăcut viaţa după divorţ şi ea nu, aşa că îl aţâţă pe fiul lor, Jake, împotriva mamei vitrege. Şi să nu uităm de Susan, femeia care a făcut greşeala să înceapă o relaţie cu Nick, un proaspăt văduv care încă mai păstrează deosebit de vie amintirea soţiei moarte şi o tratează pe Susan ca pe menajeră şi dădaca fiicei lui, Milly, cu care mai face ocazional şi sex.

Pe parcursul cărţii, vom vedea cum evoluează aceste relaţii, cum femeile se schimbă şi se maturizează şi ele şi vom vedea dacă fostele sunt într-adevăr atât de scorpii. Vă spun doar atât: nu toate cele 4 cupluri vor supravieţui grelei încercări care este "prima soţie". Pe mine chiar m-a captivat cartea şi am citit-o într-o zi şi un pic şi nu e chiar subţirică.

M-am şi gândit ce fostă soţie aş fi eu. Dacă acum câţiva ani aş fi fost o scorpie cum e soţia lui Luca (şi din cauza vârstei, evident) şi aş fi căutat să îi fac un iad viaţa fostului meu soţ, acum aş fi ca soţia lui James. Aş păstra relaţii amiabile şi dacă s-ar întoarce la mine şi eu l-aş mai vrea, bine, dacă nu, nu.

De abia aştept să mai găsesc şi alte titluri din colecţia Chic la preţ redus, aşa că îmi voi mai întregi colecţia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…