Treceți la conținutul principal

What's Your Number? (2011)



Aveam chef aseară de o comedie  mai uşurică şi tot căutând păreri pe net, am dat peste acest film. M-am decis să mă uit pentru că era cu Anna Faris în rolul principal (o ştiţi din seria Scary Movie). pe urmă, mi-am dat seama că nu a fost o idee atât de bună pentru că tipa are o voce al naibii de enervantă. Totuşi, am rezistat eroic până la sfârşit.

Anna Faris e Ally Darling( Darling, really?), o tipă care citeşte într-o revistă un articol în care scria că femeile au în medie toată viaţa lor 10 iubiţi şi dacă depăşeşti numărul de 20, nu prea mai sunt şanse să te măriţi vreodată. Ally ajunsese la numărul 19, pentru că se cupla cu toţi rataţii. La petrecerea de logodnă a surorii sale mai mici, Ally se îmbată şi ajunge în pat cu fostul ei şef, aşa că nici numărul 20 nu e bărbatul ideal, cu care să se mărite. Cum oricum nu mai are nici un job, Ally se hotărăşte să îşi caute foştii iubiţi, în speranţa că poate cu unul dintre ei va putea relua relaţia fără să depăşească numărul fatidic de iubiţi. În demersul ei, este ajutată de vecinul ei, Colin (Chris Evans), un mare fustangiu care are nevoie de apartamentul lui Ally pentru a se ascunde de femeile furioase care îl caută.

Nu vă spun mai multe, pentru că şi aşa e destul de previzibil. E o comedie uşurică, nimic pretenţios, nici n-am râs cu lacrimi şi nici nu mi-o voi aminti peste câteva săptămâni, aşa că e ceva ce vă recomand numai dacă nu aveţi nimic de făcut şi chef de vizionat filme.

http://www.youtube.com/watch?v=j9stplJF1ek

Comentarii

  1. Filmul nu e cine stie ce, dar Chris Evans e yummy. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Total de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.