Treceți la conținutul principal

Meet Delicious Emily

Acum vreo 4-5 ani eram obsedată de jocurile pe calculator. Nu alea online, nu cu multiplayer, nu cu armate şi vrăjitori, ci joculeţe simple, tip Time Management. Ce înseamnă asta? Înseamnă jocuri care au în general 50 de nivele (sau mai puţine) în care trebuie să îndeplineşti anumite obiective într-o limită de timp. Aceste jocuri cred că sunt în general create pentru jucătorii de sex feminin, deşi ştiu că mulţi băieţi joacă şi ei. În general, te pui în pielea unui patron de restaurant, creator de modă sau manager de orice alt tip de magazin şi trebuie să îţi serveşti clienţişi să faci o anumită sumă de bani de la nivel la nivel, iar o parte din bani îi poţi investi în upgrades, fie că sunt scaune noi pentru magazin sau feluri de mâncare din meniu. Cred că primul joc de acest gen care a avut succes imens a fost Diner Dash. Cred că am jucat cam tot ce a apărut pe piaţă în această categorie. Cu timpul, am început să mă cam plictisesc, pentru că toate având acelaşi mecanism, nu prea era nimic inedit, aşa că m-am orientat spre jocurile care au o grafică mai atractivă şi o poveste frumoasă pe parcurs.

Aşa am ajuns la jocurile cu personajul Emily create de Zylom. Emily lucrează prin restaurante şi caută să îşi împlinească de fiecare dată un vin în fiecare joc. Jocurile cu Delicious Emily, aşa cum este ea cunoscută, chiar au popularitate, având îm vedere că acum 2 zile a apărut jocul cu numărul 7 din serie.

Scurtă prezentare:

Delicious ( primul joc)



A apărut în 2006 şi presupunea ca Emily să conducă 7 restaurante diferite în 5 zile (zile de joc, adică de câteva minute, evident). Grafica încă nu era prea grozavă şi nici povestea. Jocul a avut şi o versiune specială de sărbători numită Delicious: Winter Edition.

Delicious 2



În jocul apărut în 2007, Emily este rugată de unchiul ei, Antonio, să conducă un restaurant în lipsa vărului ei. Jocul conţinea 5 restaurante cu câte 10 zile fiecare. Noutatea era că acum puteai să îţi decorezi restaurantul cu obiecte la alegere.

Delicious: Emily's Tea Garden (3)



Jocul a apărut în 2008. Emily vrea să îşi deschidă propriul restaurant printr-un împrumut bancar şi, ca să facă rost de bani, lucrează în diferite alte restaurante. În total, tot 5 restaurante cu câte 10 nivele.

Delicious: Emily's Taste of Fame (4)



În jocul apărut în 2009, lui Emily i se propune propria emisiune de gătit la televizor şi îi urmăm călătoria spre studioul de televiziune. Pentru că i se strică maşina, este nevoită să lucreze în restaurantele de pe drum. În plus, pe lângă obiectivele simple de a servi clienţii şi de a strânge bani, acum mai primim şi tot felul de sarcini zilnice, cum ar fi să primim pachete de la poştaş, să găsim plicuri etc.

Delicious: Emily's Holiday Season (5)



Jocul meu preferat din serie, a apărut tot în 2009 spune povestea lui Emily care s eîntoarce în orăşeul Snuggford pentru sărbătorile de iarnă şi ajunge să lucreze prin restaurante. De data aceasta, este curtată de 2 băieţi, Paul şi Richard şi la final trebuie să aleagă cu cine rămâne. Alegerea este a jucătorului şi există finaluri alternative.

Delicious: Emily's Childhood Memories (6)



Acest joc a apărut primăvara aceasta. Părinţii lui Emily vor să vândă casa în care ea şi sora ei, Angela, au copilărit, aşa că Emily se pune pe treabă pentru a strânge bani sperând să îi facă să se răzgândească în timp ce ăşi aduce aminte de zilele copilăriei.

Delicious: Emily's True Love (7)



Cel mai recent joc tratează povestea primei iubiri a lui Emily. Mama ei găseşte o scrisoare veche de 16 ani prin care primul iubit al lui Emily din Franţa îi cerea să se întoarcă la Paris. Acum, Emily ia drumul Parisului, dar pe drum îl cunoaşte pe Phillipe ( sau Phelipe, nu mai reţin) cu care se ciondăneşte tot timpul. Dar cine se tachinează se iubeşte, nu?

Dacă sunteţi amatori de jocuri de acest gen şi v-aţi săturat de cererile de cadouri de pe FB vă recomand cu căldură un astfel de joculeţe pentru că mi se par foarte relaxante. Şi am citit undeva că dezvoltă capacitatea creierului de multitasking şi atenţia, aşa că faceţi şi ceva uitl între timp. ;-)

 

Comentarii

  1. Eu am fost fan Zuma. Era atât de enervant, încât nu puteam să renunţ la el :) Şi acum îl mai deschid, însă doar aşa, ca să mă distrez. Dar, pe vremea aia, vroiam să ating ultimul nivel (de prostie, însă nu-mi dădeam deloc seama :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-au placut la nebunie jocurile de acest tip. :) Nu am mai jucat de ceva timp, dar poate am sa incerc Delicious Emily de Craciun, cand e mai mult timp liber.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.