Treceți la conținutul principal

Serial nou: Once Upon A Time (2011)



Dragii mei, dacă doriţi să luaţi o pauză de la serialele cu vampiri, vârcolaci, doctori, avocaţi şi detectivi, vă propun un serial foarte simpatic care ne va duce în lumea poveştilor. Nu am văzut decât primul episod, dar sunt deja hooked, aşa că mi-am zis să vă spun şi vouă despre el.

Au fost odată ca niciodată un prinţ şi o prinţesă. Care prinţesă era chiar celebra Albă ca Zăpada (Ginnifer Goodwin). După ce prinţul o salvează, Regina cea Rea apare la nunta lor şi le spune că va arunca un blestem asupra lor. De la
RapuntzelRumpelstiltskin, Albă ca Zăpada află că blestemul Reginei presupune ca toată lumea să rămână blocată în timp şi să îşi piardă memoria. Dar, tot de la el află că fiica pe care o va avea ea, va fi cea care va rupe blestemul când va împlini 28 de ani. Albă ca Zăpda şi prinţul cer sfatul fiinţelor magice din Pădurea Fermecată şi află că, pentru a proteja copilul, vor trebui să construiască un portal magic, lucru care se şi întâmplă. Regina cea Rea îşi pune în aplicare planul şi,într-adevăr, numai bebeluşul reuşeşte să dispară prin portal.

Fast forward în zilele noastre. Emma Swan (Jennifer Morrison din House MD) este un fel de recuperator, dacă nu mă înşel. Este orfană, nu are prieteni şi e practic singură pe lume. Într-o seară se trezeşte la uşa cu ei cu un băieţel ciudat care îi spune că e fiul ei pe care l-a dat spre adopţie în urmă cu 10 ani şi care îi povesteşte despre lumea poveştilor şi cum ea trebuie să îi salveze. Emma nu crede un cuvânt din toate astea, dar acceptă să-l ducă pe băiat acasă, îm orăşelul Storybrooke (poveste ruptă). Acolo, o cunoaşte pe mama adoptivă a băiatului (aka Regina cea Rea) şi pe profesoara copilului (aka Albă ca Zăpada care nu ştie cine este). După câteva dispute verbale cu mama adoptivă a băiatului, Emma simte totuşi că ceva nu e în regulă şi la rugămintea băiatului se hotărăşte să rămână în Storybrooke la un han condus de Bunicuţa şi de nepoata ei, Scufiţa Roşie (devenită acum adolescentă emo în toată regula).

Premisele acestui serial sunt destul de bune, pentru că uneori ne-am întrebat cu toţii ce ar face personajele din poveşti dacă ar trăi în vremea noastră. Sper doar să nu fie anulat. Deocamdată, s-au turnat 9 episoade.

http://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY

Comentarii

  1. Mi-a placut si mie primul ep. A mai aparut un serial asemanator,se numeste Grimm.
    Acum sa speram ca Once Upon A Time va avea rating si nu va fi anulat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ma tentezi rau! Am scos Ringer de cand ai scris despre el, n-am avut timp sa ma uit la el pana duminica si cand am inceput nu m-am mai putut lasa! Am vazut toate cele 6 episoade dintr-un foc si nu mai am rabdare sa astept pana apar urmatoarele... Asta e serial bun de vazut dupa ce se va termina, ca simti nevoia sa-l vezi cap-coada.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, exact, auzisem si eu de Grimm si am vrut sa ma uit, doar ca am uitat :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Pai ce, numai eu sa stau cu ochii pe seriale in loc sa fac ceva productiv, cum ar fi sa fac curat luna in casa? Sa ii tentez si pe altii!

    RăspundețiȘtergere
  5. mica obiectie..Rapunzel e printesa adormita :) Rumpelstiltskin e cel de la care afla ei ce e cu blestemul :) .
    si mie imi place, abia astept sa vad ce si cum, ca e interesanta ideea scenaristilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, asa e. Multumesc. Are un nume foarte complicat vrajitorul ala sau ce era si nu am reusit sal retin.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…