Treceți la conținutul principal

The Roommate(2011)



Peste acest film am dat cu totul  întâmplător şi l-am vizionat mai mult pentru că eram cam plictisită şi nu aveam ce să fac. A fost ok, dacă nu ai aşteptări prea mari. Mi se pare o copie după filmul acela cu Bridget Fonda în care îşi împarte apartamentul cu o fată care devine obsedată de ea, se îmbracă la fel şi vrea să îi fure iubitul. Cam asta e acţiunea din The Roommate, mai puţin partea cu furatul iubitului.

Povestea noastră se petrece la un campus universitar. Frumuşica Sara(Minka Kelly), pasionată de modă trebuie să îşi împartă camera cu Rebecca(Leighton Meester). Rebecca e mai timidă şi introvertită, dar prinde drag de Sara şi o consideră cea mai bună prietenă a ei. Această relaţie de prietenie devine practic o obsesie pentru Rebecca şi încearcă să îi îndepărteze din viaţa Sarei pe tot cei care i-ar putea fura afecţiunea ei.

Filmul este mai mult o reuniune de actori din generaţia tânără de la Hollywood e care îi cunoaştem deja din seriale sau din roluri în filme ceva mai importante şi probabil că asta s-a urmărit: atragerea fanilor acestora pentru că povestea e slăbuţă. De ce? Pentru că e rea previzibilă. N-a existat un singur moment în care să mă întreb ce se va întâmpla în continuare.

Minka Kelly e o prezenţă plăcută, fresh şi îmi place de ea. Numele îmi suna cunoscut,deşi nu cred că am mai  văzut-o până acum. Ba parcă a avut un rolişor în Just Go With It. In fine. Leighton Meester o ştiţi, e Blair din Gossip Girl. Nu ştiu ce are fata şi nu-mi place. degeaba o laudă toate revistele că se îmbracă bine şi aşa mai departe, că mie mi se pare că n-o ajută faţa să iasă din banalitate. No offense pentru fanii ei, dar dacă aş slăbi cu vreo 10 kg pun pariu că arăt mai bine ca ea. Cam Gigandet îl interpretează pe Stehen, iubitul Sarei şi îl ştiţi drept vampirul James din Twilight. Tot din lumea vampirilor vin şi Nina Dobrev şi Katerina Graham, starurile din Jurnalele vampirilor. Katerina are ceva mai mult screen time, pe când Nina apare într-o singură scenă, drept fata de care fusese obsedată Rebecca în liceu.Acestei distribuţii de tinerei i se alătură Billy Zane în rolul afemeiatului profesor Roberts.

Ca să nu mai bat apa în piă, aţi văzut cât am scris despre film şi cât despre distribuţie. Deci, dacă sunteţi fanii lui Leighton, ai lu Cam sau ai fetelor din Jurnalele vampirilor merită văzut filmul pentru ei. Dacă nu, probabil că o să şi adormiţi încercând să urmăriţi "acţiunea".

http://www.youtube.com/watch?v=iVry4ijuUvo

Comentarii

  1. Eu am asteptat filmul asta cateva luni bune ca sa apara si la noi.
    I se facuse f.multa reclama in STate si eram extrem de curioasa, abia asteptam sa-l vad.
    Dupa ce l-am vazut mi s-a parut extrem de slabut, in comparatie cu asteptarile mele.
    Numai stereotipuri, scenariu banal si nici macar actorii celebri(si frumosi) nu au avut ce sa faca, filmul e mediocru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa vad filmul,dar mai mult din cauza distributiei.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…