Treceți la conținutul principal

Red Riding Hood(2011)



Îmi plac foarte mult poveştile. Chiar şi la această vârstă, uneori îmi mai citesc pe Andersen şi Grimm, preferaţii mei. Şi nu-mi plac poveştile numai în varianta lor clasică, ci şi variantele dark. Ţin minte că acum vreo 2-3 ani am văzut de vreo 3 ori povestea lui Albă-ca-Zăpada pe fostul Hallmark, în care juca Kristin Kreuk.

Tocmai de aceea, am sperat că o să văd o altfel de Scufiţă Roşie în varianta din 2011. Din păcate, aşteptările mi-au fost îndeplinite doar pe jumătate. În primul rând, vreau să spun că n-a fost un film rău. Da, nu e tocmai cea mai fericită transpunere pe ecran a poveştii, dar are şi părţi bune şi nu aş cataloga filmul drept bun de aruncat la gunoi, aşa cum pare a fi opinia generală.

Scufiţa Roşie este de data aceasta Valerie, o tânără care locuieşte într-un sat care este mereu atacat de un vârcolac. Aşa e, lupul a intrat în era vampirilor şi a devenit vârcolac. Oamenii îşi sacrifică în fiecare lună cele mai bune animale ca să fie lăsaţi în pace, dar vârcolacul o atacă tocmai pe sora lui Valerie. Între timp, Valerie este îndrăgostită de un tăietor de lemne pe nume Peter. Familia ei nu e de acord cu acest lucru, şi işi doresc ca fata să se mărite cu mai înstăritul Henry. Şi gata şi triunghiul amoros, pentru că, bineînţeles că amândoi sunt băieţi de nota 10 şi e greu să aleagă pe unul dintre ei.

În sat ăşi face apariia şi părintele Solomon, care se presupune că e expert în uciderea vârcolacilor, numai că e omul e dus cu pluta rău de tot şi are nişte metode foarte crude. El este cel care le spune că vârcolacul e un om aparent perfect normal care trăieşte în mijlocul lor şi acum toată lumea bănuieşte pe toată lumea.

Bun, ăsta a fost subiectul, acum să le luăm pe rând.

Alegera lui Catherine Hardwicke ca li regizor a fost una foarte nefericită. Îmi pare rău că trebuie să mă înscriu în trendul general, dar tipa asta nu a trecut de etapa Twilight. triunghiul amoros Valerie-Peter-Henry e o copie fidelă a ceea ce se întâmpla între Bella-Edward-Jacob. Henry şi Peter sunt ambii băiei buni. Ambii sunt rivali, însă renunţă la ea, doar ca ea să fie fericită. Se decid să colaboreze împreună ca să o salveze pe Valerie(pe care o vrea vârcolacul, by the way). Şi faptul că Valerie e un fel de Bella pentru că practic nu face mai nimic şi trebuie mereu să fie salvată. Singura diferenţă e că Valerie e o fată frumoasă şi n-are ticurile enervante ale Bellei.

În schimb, partea bună e că filmul te ţine în suspan în ceea ce priveşte identitatea vârcolacului. Poate voi vă daţi seama din prima, dar eu am avut ceva de furcă cu asta. Mereu ni se dau piste şi indicii false, aşa că ăsta a fost motivul pentru care am şi urmărit filmul.Ăsta şi faptul că mi-au plăcut actorii.

Pe Amanda Seyfried am descoperit-o abia acum şi-mi place mult de ea. E o fată frumuşică foc, care cred că promite. Săraca n-a avut un rol prea ofertant, dar reuşeşte s-o facă pe Valerie foarte plăcută. Fetele vor avea la ce să se uite, adică la băieţi: Shiloh Fernandez(Peter) şi Max Irons(Henry). Personal, sunt fan Shiloh. Pentru că îmi plac băieţii răi şi din punct de vedere fizic. Gary Oldman reuşeşte să fie o prezenţă înspăimântătoare şi detestabilă(detestabilă că aşa e personajul, nu el) în rolul părintelui Solomon. În distribuţie îi mai găsim pe Billy Burke, în acelaşi rol de tată cu care ne-a obişnuit, Lukas Haas şi Julie Christie(bunicuţa).

În concluzie, e un fil de văzut pentru amatorii de fantasy, supernatural şi aşa mai departe. Eu totuşi cred că băieţii nu se vor înghesui să-l vadă.

P.S. Oribilă muzica uneori. Scena cu sărbătoarea din sat: a trebuit să pun pe mute că mă zgâria pe creier.

P. S. Leonardo Di Caprio e producător. Oare de unde şi până unde?

http://www.youtube.com/watch?v=ekKMYAOmTj0&feature=relmfu

Comentarii

  1. buna!
    intamplator, doar ce m-am intors de la film, unde am vazut......Red Riding Hood(2011).
    a fost interesant de urmarit, si pariurile in ceea ce priveste identitatea lupului, le-am pierdut.
    ne-a surprins finalul, insa per total , a fost un film bun de vazut.
    si nu atat de sangeros pe cat ma asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... ok, deci oficial, mi-a starnit interesul...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…