Treceți la conținutul principal

Colecţia de romane Reader's Digest



Sună foarte pompos, deşi nu e vorba de romane în adevăratul sens al cuvântului. Mama a cumpărat acum ceva timp de la ei o carte, ceva cu remedii naturiste bla bla bla, o carte foarte folositoare de altfel şi care a apărut în condiţii grafice foarte bune. Pe urmă, săptămâna trecută, i-au trimis ăştia de la RD o carte. Aşa, tam-nesam. Putea s-o plătească sau să le-o trimită înapoi. Cum am fost sâmbătă pe la ai mei, i-am zis să le-o trimită înapoi, că pe urmă se mai trezeşte cu astfel de pachete nedorite. Dar cartea era pe masă...Şi eu mă uitam la ea. Şi ea la mine. Şi eu iar la ea. Şi am zis s-o răsfoiesc puţin. Pe urmă m-am trezit că o scanez repejor pe diagonală. Şi în cele din urmă, am luat-o şi m-am pus pe citit. Şi i-am zis mamei că pentru ăia 20 de lei cât costa o ţinem. Bine, era nu ştiu ce promoţie, că la ei pe site am văzut ce preţuri au romanele astea.

De fapt, fiecare carte conţine versiuni prescurtate a 4 romane. Nu ştiu ce volum am nimerit eu, că asta m-a interesat prea puţin, însă am rămas cu dorinţa să citesc integral 3 dintre cărţile prezentate. Problema e că nu ştiu dacă au apărut integral în România, că deocamdată nu le-am găsit. Ştiţi ce mi s-a părut interesant?Chiar dacă citeam versiuni"ciuntite" ale romanelor, o poveste bună de captivează oricând, nu?

Echo Park de Michael Connelly

Este un roman poliţist al cărui erou principal este detectivul Bosch. El se ocupă de cazuri nerezolvate, dar mai ales unul nu-i dă pace: răpirea şi uciderea lui Marie Gesto. N-a fost găsit niciodată cadavrul, nimeni n-a văzut-o când a dispărut. Suspectul principal e un băiat e bani gata care scapă cu ajutorul tatălui şi mai nou, un criminal în serie care opera în Echo Park mărturiseşte că el a ucis-o pe Maria gesto. Însă ceva nu se potriveşte în toată povestea asta şi Bosch va afla adevărul Finalul este fain făcut, criminalul fiind cineva la care nu te aşteptai.

Connelly am înţeles că are o serie întreagă al cărui erou este detectivul Bosch şi se vede că a munict din greu la partea de documentare. ştie cum se rezolvă cazurile pe cale internă în poliţie, ce repercursiuni poate avea faptul cp nu respecţi ordinele superiorilor, cum se fac înţelegerile cu criminalii prinşi pentru a obţine informaţii şi aşa mai departe. Me like it!

Ora vrăjită de Kristin Hannah

Într-un mic orăşel, Rain Valley(aflat în apropiere de Forks :D ) îşi face apariţia o fetiţă din pădure, care pare să fi fost crescută de lupi. Nu vorbeşte, e greu să comunici cu ea şi nu are încredere în nimeni. Ellie, şefa poliţiei se hotărăşte să îi ceară ajutorul surorii sale, Julia, un psiholog celebru din LA care acum acăzut în dizgraţie din cauză că una dintre pacientele sale s-a dus într-o zi cu o armă la şcoală şi a făcut un măcel cam ca la Columbine. Ce urmează, îmi aminteşte mult de filmul Nell cu Jodie Foster, dar tot îmi place. Ellie şi Julia vor deveni din nou apropiate după atâţia ani, iar Julia găseşte dragostea în oraş în braţele frumosului doctor Max. Relaţia dintre Julia şi fetiţa-lup botezată de ea Alice este foarte înduioşătoare. Şi acest roman cred că e unul interesant.

Martorul de Simon Tolkien

Acest roman este singurul care nu mi-a plăcut şi care m-a plictisit îngrozitor. Simon Tolkien este nepotul lui JRR Tolkien, dar n-are nici pe departe talentul de povestitor al bunicului. În schimb, fostul avocat ne oferă un roman plin de termeni judiciari, totul foarte tehnic şi plicticos pentru publicul din afară. Cel puţin aşa văd eu situaţia. Toată acţiunea se petrece pe parcursul unui proces în care Greta Graham este acuzată de fiul ei vitreg, Thomas că a pus la cale uciderea mamei sale. Sigurul care nu îşi dă seama de asta e tocmai tatăl lui Thomas, Peter. El îşi apără noua consoartă şi cu dinţii, renunţând la relaţia cu propriul lui fiu. ce nu mi-a plăcut e faptul că noi, cititorii ştim că Greta e vinovată şi nu ne rămâne decât să aşteptăm finalul procesului şi modalităţile prin care tânărul Thomas va încerca să n-o lase pe wicked stepmother să scape de închisoare.

Mâncaţi tort! de Jeanne Ray

Ăsta e cel mai drăguţ dintre toate!Cred că mai ales femeilor le va plăcea. Avem una bucată familie noramlă, cu probleme normale. Ruth e o casnică cu o pasiune obişnuită: îi place să facă torturi. O relaxează acest lucru, îi place să combine ingredientele, să facă ceva cu drag pentru familia ei şi să le vadă feţele când gustă dintr-un tort delicios. Soţul ei, Sam, rămâne pe nepusă masă fără serviciu şi face o mică criză a vârstei mijlocii pentru că nu mai vrea să îşi caute de lucru în domeniul lui, ci visează să restaureze bărci. Problema este că familia rămâne fără bani pănă se "regăseşte" el. Fiica lor, Camille, se află la vârsta ingrată a adolescenţei şi nimeni nu se înţelege cu ea, iar fiul lor a plecat la facultate. Bătrâna mamă a lui Ruth, Hollis, locuieşte cu ei, iar tatăl lui Ruth, Guy, un cântăreţ la pian hoinar o sună şi îi spune că şi-a rupt ambele mâini, aşa că are nevoie de ajutor. Ruth îl aduce la ei acasă, iar el şi Hollis se ciocnesc tot timpul cap în cap.

În tot acest haos, lui Ruth îi vine ideea salvatoare: ce ar fi dacă şi-ar transforma hobby-ul în meserie? Zis şi făcut, cu ajutorul întregii familii, Ruth pune pe picioare o mică afacere cu torturi.

Frumos şi inspiraţional. Doamne, eu de ce nu mă pricep la nimic, să am şi eu vreun hobby productiv? :(

Una peste alta, depinde de voi dacă consideraţi aceste cărţi o investiţie bună sau nu. Mie mi-a plăcut că aşa am descoperit nişte autori de care habar n-aveam şi acum, dacă cumva o să văd vreo carte de-a lor, o să ştiu că merg la sigur.

Comentarii

  1. Interesant!
    Nu am vazut carti de genul acesta, cu mai multe rezumate in aceeasi carte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce eu pot spune este faptul ca cele 2 romane : Martorul si Ora vrajita , m-au ''vrajit'' desi martorul l-am citit de 2 ori ,cartea lui Kristin Hannah este ,pt. mine, o adevarata opera, fiindca pune in esenta si idei precum speanta, dorinta, daruirea in ceea ce faci ( ceea ce pt. psiholoaha Julia s-a dovedit a fi arma sa, lucran luni de-alungul aproape non stop, avand o rabadare de otel) si iubirea care apare spre finalul romanului....

    RăspundețiȘtergere
  3. [...] scriam anul trecut despre un astfel de roman care mi-a picat în mână pentru că i-a fost oferit mamei la promoţie [...]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povstea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”top…

Calendare de advent 2016 cu produse cosmetice

De mult îmi tot doresc să îmi cumpăr și eu un astfel de calendar, fiindcă mi se pare că poate fi foarte drăguț să descopăr cât o nouă surpriză în luna decembrie, mai ales că eu sunt obsedată în legătură cu tot ce ține de sărbătorile de iarnă. Problema este că majoritatea acestor calendare sunt destul de scumpe, mai ales că poate nu toate produsele mi-ar plăcea și aș prefera să îmi cumpăr ceva ce știu sigur că mi-ar plăcea. Cu toate acestea, calendarele de advet sunt foarte tentante, iar în Marea Britanie și în SUA există foarte multe calendare, de la aproape orice brand.
Unele au apărut pe piață încă din octombrie. În cele ce urmează, mă voi referi doar la cele existente la noi pe piață, fie online, fie în magazine fizice. Nu mă refer și la diferitele seturi de Crăciun care au apărut deja peste tot, pentru că sunt altceva, ci strict la calendare. Așadar, din câte știu, cam aceste calendare de advent au apărut sau vor apărea și la noi pe piață.
Calendar Advent 2016 by Douglas - produse…