Movie review:Charlie St Cloud(2010)

Recunosc, m-am uitat la film mai mult pentru Zac Efron şi ai săi ochi albaştri. Povestea în sine nu mi s-a părut ceva chiar aşa ieşit din comun, parcă mă uitam la un episod lung din Ghost Whisperer. Cu toate acestea, evident că am şi lăcrimat puţin, că doar aşa fac eu când mă uit la câte un film.

Charlie şi Sam sunt fraţi, ambii buni navigatori şi care au o relaţie specială pentru că au crescut fără tată. Charlie e ocupat să intre la un colegiu bun şi nu prea mai are timp de Sam, dar îi promite că în fiecare seară va juca baseball cu el. În urma unui accident de maşină, Sam moare şi Charlie, după ce e în moarte clinică, rămâne cu un "talent" deosebit: vede oameni morţi(pe principiul "I see dead people").

5 ani mai târziu, Charlie a renunţat la bursă, la visele lui şi lucrează ca îngrijitor la cimitir, iar în fiecare seară se întâlneşte cu frăţiorul lui mort în urma promisiunii pe care şi-au făcut-o. Ca să nu mai spon că este extrem de izolat, adică 0 viaţă socială. Oricum, cine vrea să aibă de-a face cu un băiat ciudat care lucrează în cimitir şi vorbeşte singur mai tot timpul, nu?Lucrurile se schimbă după ce o cunoaşte pe Tess, o fată pasionată de navigaţie ca şi el. Problema este că, în momentul în care Charlie este preocupat de altceva şi nu se gândeşte la Sam, acesta simte că începe să "dispară". Nu vă spun mai departe, că vă stric surpriza.

Kim Basinger apare foarte puţin la început în rolul mamei celor doi băieţi, lucru destul de ciudat pentru mine. Nici măcar după atâta timp nu o pot vedea în roluri de mamă, pentru mine va rămâne mereu tipa sexy din 9 săptămâni şi jumătate. Mi-a plăcut de Charlie Tahan, actorul care joacă rolul lui Sam, iar despre prestaţia lui Zac Efron nu pot să vă spun prea multe. M-am holbat prea mult la el, fiind un "hot sexy boy", după cum am eu o expresie, ca să apreciez dacă băiatul poate să joace, nu doar să arate bine.

Filmul este departe de a fi o capodoperă, dar merge atunci când vrei să îţi omori timpul. Are romantism, dramă şi chiar şi câteva momente mai amuzante(şi mă gândesc aici la prietenul lui Charlie, Alistair.)