Treceți la conținutul principal

Movie review: Sherlock Holmes(2009)


Hmm...de ce a durat atât până să mă uit la Sherlock Holmes deşi i se făcuse publicitate şi era Robert Downey Jr în rolul principal, care se întâmplă să fie unul dintre cei mai talentaţi actori ai generaţiei sale? Poate pentru că am rămas cu sechele de la toate acele seriale britanice cu detectivi difuzate pe fostul Hallmark şi care pe mine mă plictiseau îngrozitor.

Săptămâna trecută, m-am uitat în sfârşit la acest film şi mi-a plăcut din prima. Să nu mai spunem că este primul film regizat de Guy Ritchie care chiar îmi place(mă refer aici la scenariu). Mi-a plăcut mult faptul că scenele "cu bătăi" erau redate cu încetinitorul atunci când Sherlock se gândea în avans cum vor decurge aacestea. Cred că sunt eu sadică sau ceva, pentru că îmi place să văd doi bărbaţi în toată firea cum îşi cară pumni :D Pe urmă, mi-a plăcut imaginea. Nu ştiu să folosesc termenii ăştia specifici filmului, dar mi-a plăcut felul în care arătau imaginile, adică îmi aminteau puţin de filmele cu Batman în ceea ce priveşte cromatica, mai ales în scena de final de pe schele.

Despre actori ce să vă spun? Foarte bine aleşi. Robert Downey Jr este ideal pentru rolul trăznitului Sherlok Holmes şi este completat de minune de Jude Law în rolul lui Watson. Se vede că au un fel de chimie. Despre Jude Law ce să spun? Deşi fizic nu mă atrage chiar deloc, are un anumit şarm care te face să îl îndrăgeşti(şi mă gândesc aici în mod special la rolul din Alfie). Rachel McAdams este una dintre actriţele care mie mi se par frumoase nu într-un sens clasic al cuvântului, ci pentru că au o anumită scânteie şi o prospeţime care se vede indiferent de rolul în care ar juca.

Văd că am tot vorbit verzi şi uscate şi nu v-am spus nimic despre scenariu. Holmes şi Watson lucrează la ultimul lor caz împreună, înainte ca Watson să se însoare(lucru pe care Holmes nu vrea să îl accepte deloc). Cazul este cel al lordului Blackwood, care a ucis nişte tinere pentru ritualurile lui satanice. Însă după ce Blackwood este spânzurat, apar dovezi cum că, de fapt, omul ar fi viu şi ar avea un plan ciudat, care implică alte crime şi magia neagră. Bietul Watson este atras mereu în planurile încurcate ale lui Holmes, care arde de nerăbdare să îl prindă pe Blackwood şi să îi descopere planurile. Şi cum o belea nu vine niciodată singură, Irene Adler, o vestită escroacă şi singura femeie pe care Holmes a iubit-o apare şi ea în oraş şi se pare că îi pune beţe în roate fostului ei iubit.

Un film recomandat şi pentru fete, şi pentru băieţi! ;-)

Comentarii

  1. Ma bucur ca ti-a palcut!
    Eu l-am vazut atunci cand a aparut si mi s-a parut o mare tampenie. Ma asteptam la cu totul altceva...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile care contin cuvinte obscene sau sunt mesaje tip spam vor fi sterse imediat.

Postări populare de pe acest blog

Paletă farduri IDC Color Natural - dupe pentru Naked 3?

Am mai avut o experiență destul de neplăcută cu produsele IDC, care sunt disponibile pe elefant.ro. sunt foarte ieftine și se află frecvent la promoție, așa că am vrut să le încerc, însă până acum nimic nu m-a impresionat.
De data aceasta, voi face referire la această paletă de farduri. Se numește Natural, a costat la reducere 18 lei, nu mai rețin prețul ei normal, dar sincer, cam atât și merită. Produsele IDC Color sunt produse de către o firmă din Spania, Aquarius Cosmetic Group prin private labeling. Ce înseamnă private labeling? Înseamnă că o companie de cosmetice, în special produse de machiaj realizează designul produselor și eventual formularea acestora, iar apoi procesul de fabricație este subcontractat în China. elf face asta, BH Cosmetics face asta, Coastal Scents face asta, Morphe face asta și chiar și alte branduri mai prestigioase scot pe piață produse care sunt de fapt ”made in China”.
Această paletă este nu numai un produs fabricat foarte ieftin, ci și un produs care s…

22 de filme cu și despre adolescenți

Dacă tot este weekend și n-am mai făcut de ceva timp topuri sau recomandări pentru filme ”la calup”, m-am gândit să vă ofer câteva idei de filme pe care le puteți viziona când aveți ceva timp liber. De asceastă dată, am ales filmele cu și despre adolescenți, pentru că sunt în mare parte comedii sau coedii romantice și se potrivesc pentru o după-amiază leneșă. Deși nu mai sunt nici eu adolescentă de ceva timp, aceste filme pot fi viizonate chiar și de către adulți, atâta timp cât nu aveți pretenția să vedeți ceva foarte calitativ sau performanțe actoricești deosebite.

Crema - minune Leac de-un veac

Dacă mai țineți minte, v-am povestit că de Crăciun am primit cadou acastă cremă naturală. Pe lângă faptul că are o prezentare foarte drăguță, este ambalată într-un recipient din lut și are un dop de plută în loc de capac, este realizată din ingrediente 100% naturale. Acum, nu știu dacă să cred neapărat povestea faptului că este o rețetă veche ”de un veac”, păstrată de o familie din Jiul de Munte, însă sunt foarte mulțumită de rezultatele pe care le oferă. Ingrediente: propolis, ceară de albine, rășină de conifere, sacâz, parafină și ulei de floarea soarelui presat la rece. Utilizări: hidratant, antiinflamator, dezinfectant, arsuri, răni, infecții ale pielii, cicatrizant, poate fi folosită după plajă, după bărbierit sau epilat, reduce senzația de mâncărime cauzată de insecte, poate fi folosită și ca balsam de buze. Un recipient conține 50 gr și costă 56 de lei, direct pe site-ul producătorului. Are un miros vag, specific produselor care conțin ceară de albine, culoarea galbenă și se ”to…